La spam cu livrările de fericire

De ceva vreme primesc mail-uri cu oferte de … fericire. Livrată nu gratis ci pe bani multicei. Na, fericirea costă, nu-i aşa?! Numai că eu nu am comandat fericire, de ce-mi livraţi?

„Livrăm fericire” – sună tentant poate pentru femei care cred că fericirea trebuie căutată, că o obtii la pachet de undeva, de la cineva. Femei care cred că modul în care arată, în care se îmbracă, se încalţă le dă valoare şi le va face fericite. Nu credeţi că cineva ar trebui să le spună că ceea ce devin, calitatea omului care devin, frumuseţea sufletului, a gândurilor, a emoţiilor şi a atitudinilor le dă valoare?! Una trainică, durabilă, care nu poate fi livrată de niciunde ci trebuie să fie acolo, în interior! Nu poate fi comandată pentru că este personală, are a face cu frumuseţea şi valşoarea devenirii şi se construieşte cu multă trudă, cu lacrimi, cu zâmbete, cu efort asiduu şi în timp.

Mulţumesc, eu nu vreau livrări de fericire. Eu îmi construiesc fericiri în fiecare zi, în fiecare clipă. Fericiri şi nefericiri deopotrivă construiesc şi când trag linie la un moment dat realizez că pe toate le pot bifa pentru categoria progres, devenire! In fiecare crâmpei de fericire pe care mi-l construiesc exersez ceva ce am învăţat deja iar din fiecare mare de nefericire pe care o construiesc eu făcând alegeri greşite sau pe care mi-o construiesc alţii, extrag o picătură cristalină care să îmi aline setea buzelor arse, dogoarea emoţiilor şi a inimii rănite. O picătură cristalină pentru gânduri, emoţii, atitudini, alegeri, obiceiuri, caracter de cristal … Mereu renasc din cioburi, mai întreagă, mai strălucitoare şi mai capabilă să reflect lumină. Pentru că trebuie să reflecţi ceva în jurul tău, să laşi ceva în urma ta, ceva care să lumineze spre ceilalţi, să le aducă un strop de bucurie, de alin, să le trezească semne de întrebare, să le trezească dorinţa de a fi, a deveni, a lucra la propria fericire.

Fericire : un termen greu de definit. Importantă dar dusă în derizoriu prin reducerea ei la vreau – primesc . Să fii fericită devine astfel doar o dorinţă a cărei îndeplinire va depinde mereu de cineva sau de ceva. Tocmai de aceea unii cred că te pot ademeni şi manipula cu sloganuri de tipul „Livrăm fericire”. Nu, mulţumesc! La spam cu voi!

 

Lasă un răspuns

